І Ми Там Були... або Наші Дороги
Пропоную залогуватися Smile
І Ми Там Були... або Наші Дороги
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.
І Ми Там Були... або Наші Дороги

Цей форум створено для обговорення наших подорожей та подорожей добрих людей. Форум блогу http://nashidorogy.blogspot.com/. Всі повідомлення форуму захищені законом Про авторське право... https://nashidorogy.ukraine7.com/forum-f13/tema-t66.htm
 
ФорумФорум  Останні зображенняОстанні зображення  ЗареєструватисьЗареєструватись  Вхід  
Влаштовуєш спортивні заходи, розкажи про це!
Слідкуйте за нашими новинами у FACEBOOK

 

 Поїзди почали скасовувати через непотрібність

Перейти донизу 
5 користувачів
АвторПовідомлення
E155
Мандрівник
Мандрівник
E155


К-ть повідомлень : 313
Дата регистрации : 21.04.2010
Звідки : Винница

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyЧт Жовт 27 2011, 15:56

via http://vn.20minut.ua/news/10209679

Залізниця скасовує рейси і дрібні зупинки, щоб збільшити середню швидкість руху та позбутися маршрутів, які не заповнюються.





Менше поїздів і менше зупинок. Залізниця скасовує рейси і дрібні
зупинки, щоб збільшити середню швидкість руху та позбутися маршрутів,
які не заповнюються. Експерти ж кажуть: таким чином хочуть пересадити
пасажирів на швидкісні «Хюндай», які запустять з нового року.
Вже наступного тижня швидкісних електричок та потягів, які прямують
через Вінницю, стане менше. На вінницькому залізничному вокзалі пояснили
скасування окремих рейсів зменшенням пасажиропотоку та потребою
скоротити експлуатаційні витрати.
Непотрібними визнали пришвидшені електрички до Києва. Вони тепер
курсуватимуть не щоденно, а по понеділках, п’ятницях та у вихідні. Це
потяги №151 «Київ-Вінниця», №152 «Жмеринка-Київ», №153 «Київ-Жмеринка»
та №154 «Вінниця-Київ».
З другого листопада потяг №83 «Ковель-Одеса» буде курсувати вже не
щодня, а тільки по парних числах. У зворотному напрямку потяг №84
«Одеса-Ковель» з третього листопада буде їздити по непарних числах.
Познімають з маршрутів і міжнародні поїзди. Потрапити до столиці Росії
вінничани, починаючи з дев’ятого листопада, зможуть не щодня. Потяг №90
«Жмеринка-Москва» та №89 «Москва-Жмеринка» з 9 та 11 листопада
відповідно ходитимуть тільки по непарних числах. А поїзди №46Л
«Львів-Адлер» та 46С «Адлер-Львів» з четвертого листопада зовсім
відмінять.
Нічних поїздів не лишиться
Скасувати 30 нічних маршрутів і зменшити на чверть усю кількість поїздів
запланувала «Укрзалізниця» наступного року. У планах також - відмінити
зупинки пасажирських поїздів на дрібних станціях.
- Якщо я їду до Києва, то, щоб приїхати вранці, сідаю на нічний поїзд.
За день вирішую свої питання і пізно ввечері їду назад, додому, - каже
вінничанка Світлана Климко, яка часто по роботі їздить у столицю. - Не
уявляю, чим буду добиратися тепер, якщо відмінять нічні поїзди.
Про велике скорочення числа нічних потягів «Укрзалізниця» уже попередила
пасажирів. Планується у наступному році скасувати 30 пар нічних
поїздів. При цьому кажуть, що кількість денних збільшать. Але - лише на
чотири.
- Так, плани такі є, але ми точною інформацією про масштаби скорочення
ще не володіємо, - каже завідуюча квитковими касами залізничного вокзалу
на станції Вінниця Людмила Кожухівська. - Які саме потяги відмінять,
буде зрозуміло з нового розкладу руху поїздів. Розклад на 2012-2013 рік
ще складається.
А експерти одразу відреагували на реформу залізниці. Кажуть, відмова від
нічних поїздів створить незручності пасажирам. І якщо «Укрзалізниця»
причину таких змін пояснює бажанням пришвидшити і оптимізувати рух та
позбутися незатребуваних потягів з некомфортабельними вагонами, то
експерти бачать глибше: відмінивши нічні поїзди, намагаються заповнити
швидкісні «Хюндай», які запустять з нового року.
Знімають состави, щоб додати швидкості
Через Вінницю у нічний час, з 24.00 до 5.00, проходять 18 поїздів. З них
тільки до Києва ходять так, щоб можна було до ранку дістатися до
столиці, сім потягів. Але на залізниці говорять, що не відмінять різко і
усі.
- Повного переходу на денний рух поїздів в Україні не буде, - заспокоїли
в головному пасажирському управлінні «Укрзалізниці» і сказали, що
пасажир зможе вибирати, яким поїздом і коли – вночі чи вдень – йому
їхати.
Так буде наступного року, коли тільки почнуть скорочення. Але поступово,
за п’ять років, мають перевести залізничний рух виключно на денні
потяги.
Президент поставив задачу – до 2016 року скасувати нічні рейси
внутрішньоукраїнських поїздів і повністю перейти на швидкісний
залізничний рух, щоб у будь-який кінець країни можна було дістатися за
час від чотирьох до шести годин. І уряд готує новий закон «Про
реформацію залізничного транспорту». Заступник міністра інфраструктури
Володимир Корнієнко не приховує, що вагони залізниці не відповідають
бажаному рівню ні по швидкості перевезень, ні по рівню послуг. Він
розраховує, що рух пасажирських поїздів буде денним:
- Наша географія це дозволяє. Основні наші перевезення - на відстані
600-800 км, які можна спокійно при підйомі швидкості до 200 км
проїжджати за чотири години.
Раніше повідомлялося, що денні поїзди рухатимуться зі швидкістю до 160 кілометрів на годину.
У селян відберуть зупинки
З офіційного повідомлення відомства знаємо, що до кінця року планують
списати 202 пасажирських вагони, термін експлуатації яких перевищує 41
рік. Ці вагони курсували переважно у складі нічних потягів. Тобто,
відміняючи нічні поїзди, залізниця вирішує дві проблеми – позбувається
зношеного (86% потягів далекого прямування, з даними пасажирської служби
залізниці, застаріли і підлягають списанню) і забезпечує пересадку
пасажирів на швидші поїзди «Хюндай». Дорожчі, тому прибутковіші.
Нагадаємо, що для залізниці купили у Південній Кореї десять швидкісних
поїздів, які з наступного року стануть на маршрути, щоб пов'язати міста
прийому чемпіонату Європи з футболу. Сьогодні уряд розглядає можливість
закупівлі ще 25-30 поїздів «Хюндай».
Якраз для того, щоб заповнити ці поїзди пасажирами, як кажуть експерти,
залізниця скорочує нічні потяги, говорячи, що позбавляється маршрутів,
які не заповнюються.
Ще у планах залізниці, які не на користь пасажирів, відмінити зупинки
пасажирських поїздів на невеликих станціях. Коли кажуть про це,
уточнюють: йдеться про такі станції, де за місяць квитки купують
один-два пасажири.
- Нам обіцяють зробити поїздів менше, але швидших і без зайвих зупинок
на малих станціях? Це вигідно тільки для мешканців мегаполісів.
Виходить, селян свідомо пересаджують на маршрутки, - каже користувач
залізниці Аркадій Глиба і далі розмірковує про відміну нічних поїздів: -
Можна доїхати до потрібного міста звечора і переночувати до ранку у
готелі. Залізниця знов дає заробити іншим. А мала б, навпаки, тягнути
клієнтів собі. Не розумію такої реформи. Краще б туалетами зайнялися,
щоб не були як гадючники…
Зносилися, а шукають інші причини
На шляху до скорочення нічних маршрутів і відміни дрібних зупинок
запровадили ще одну нову систему. З першого листопада у касах вокзалів
почнуть проводити повагонний продаж квитків. Кажуть, це робиться для
того, щоб не їздили маршрутами напівпорожні вагони. Чи очікують
негативної реакції на це? Так.
- Якщо у незаповненому вагоні немає того місця, яке хотів пасажир, йому
касири пропонували таке в іншому вагоні, - каже Людмила Кожухівська. –
Так було досі. Тепер не продаватимуть квитки у наступний вагон, якщо у
попередньому не всі місця розпродані. Як пасажири будуть на це
реагувати, побачимо після першого листопада.
- Які б ми зміни не запроваджували, все одно невдоволені знайдуться, -
передбачає реакцію людей на відміну нічних поїздів начальник
пасажирського сектору Жмеринської дирекції Олег Мазур. – Але якщо немає
вагонів, то чим їздити? Залізо старіє, а ми маємо турбуватися про
безпеку людей. Термін експлуатації - 27 років, а не 40. Відремонтували
вже все, що змогли. Вагони стоять, деталей нема. А ті «Хюндай», про які
ви говорите, це - крапля в морі. Відвозять людей на «Євро-2012», і
будуть далі ходити маршрутами. Але проблеми вони не вирішать.


Останній раз редагувалося: E155 (Чт Жовт 27 2011, 16:14), всього регувалося 1 раз(-и)
Повернутися до початку Перейти донизу
GTat
Admin
Admin
GTat


К-ть повідомлень : 560
Дата регистрации : 15.04.2010
Звідки : Львів (Вінниця)

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyЧт Жовт 27 2011, 16:12

Приехали.... Заборона
Повернутися до початку Перейти донизу
http://nashidorogy.blogspot.com/
povodator
Наш друг
Наш друг



К-ть повідомлень : 91
Дата регистрации : 08.06.2010
Звідки : Винница
Настроение : Всегда!:)

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyЧт Жовт 27 2011, 21:20

Это точно... Я в шоке. "Для удобства" - очень растяжимое понятие
Повернутися до початку Перейти донизу
GTat
Admin
Admin
GTat


К-ть повідомлень : 560
Дата регистрации : 15.04.2010
Звідки : Львів (Вінниця)

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyСр Лист 23 2011, 12:22

Повернутися до початку Перейти донизу
http://nashidorogy.blogspot.com/
GTat
Admin
Admin
GTat


К-ть повідомлень : 560
Дата регистрации : 15.04.2010
Звідки : Львів (Вінниця)

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyПт Бер 30 2012, 12:47

Повернутися до початку Перейти донизу
http://nashidorogy.blogspot.com/
SoulBringer
Новенький
Новенький
SoulBringer


К-ть повідомлень : 6
Дата регистрации : 03.09.2010
Звідки : Vinnitsya

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyНд Квіт 01 2012, 22:38

Ще цікава історія з тим як зараз продаються квитки, принаймні на потяг Львів-Сімферополь. Квитки почали продаватись, здається, за 35 днів (не за звичних 45) і продавались лише у один вагон. Ми постійно заходили на сайт УЗ, але коли побачили квитки у продажу вже залишалось 12 самих відстійних для велотуриста місць- бокових, верхніх Smile
Вже всі були на нервах, але вирішили перевірити те що "поїзди будуть формуватись по кількості пасажирів, та не їздити порожніми". Одним словом і дійсно коли залишалось меньше 8ми місць- відкрився продаж на наступний вагон.

PS. Ми таки отримали три плацкартні "купешки", потрібно лише роздрукувати інтернет-квитки у касі.
PPS. Доречі у Новоолексіївці з нашою залізницею взагалі весело живеться.
Повернутися до початку Перейти донизу
svarozhych
Мандрівник
Мандрівник
svarozhych


К-ть повідомлень : 431
Дата регистрации : 20.04.2010
Звідки : Вінниця

Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  EmptyНд Квіт 01 2012, 23:45

SoulBringer пише:

PPS. Доречі у Новоолексіївці з нашою залізницею взагалі весело живеться.
Без Новоолексіївки важко буде зручно дістатися на Арабатську Стрілку і відповідно важко буде організовувати велопоходи у цьому районі... Сподіваюся такого не станеться.
Повернутися до початку Перейти донизу
http://veloukraine.blogspot.com
Спонсорований контент





Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty
ПовідомленняТема: Re: Поїзди почали скасовувати через непотрібність    Поїзди почали скасовувати через непотрібність  Empty

Повернутися до початку Перейти донизу
 
Поїзди почали скасовувати через непотрібність
Повернутися до початку 
Сторінка 1 з 1
 Схожі теми
-
» Подорож через Україну на велосипеді
» Залізничні квитки через інтернет

Права доступу до цього форумуВи не можете відповідати на теми у цьому форумі
І Ми Там Були... або Наші Дороги  :: Просто туризм :: Корисне та цікаве-
Перейти до: